#sajátmárkás termékek


Így alakultak át vásárlási szokásaink harminc év alatt
 

Így alakultak át vásárlási szokásaink harminc év alatt

Az elmúlt évtizedek során jelentősen átalakultak bevásárlási szokásaink, köszönhetően annak is, hogy a boltok polcain ma már a kínálat is sokkal szerteágazóbb, és szinte minden igényt kielégít. Egy harminc éve rendszeresen vásárlótól kérdeztük meg, hogyan változott az évek alatt a bevásárlás.

SPAR SPAR





Itt az Auchan-telefon
 

Itt az Auchan-telefon

Saját márkás műszakicikk-termékcsaládot vezet be Qilive néven az Auchan Magyarországon, a kínálatban kis és nagy háztartási gépek, audiovizuális és informatikai cikkek, valamint ezek kiegészítői találhatóak meg – jelentette be az áruházlánc csütörtökön Budapesten.

MTI MTI


GfK: egyre rövidebbek a bolti akciók
 

GfK: egyre rövidebbek a bolti akciók

A tavalyi átlagosan 17 napról, 2009-ben 15 napra csökkent a boltok akciós újságjaiban meghirdetett akciók hossza, kereskedelmi csatornák szerinti bontásban pedig még nagyobbak a különbségek – közölte a GfK Hungária.

hvg.hu hvg.hu